Tower Automotive, was ist da los?

Seite 1 von 1
neuester Beitrag: 05.02.05 16:24
eröffnet am: 03.02.05 21:54 von: Happy_Berti Anzahl Beiträge: 3
neuester Beitrag: 05.02.05 16:24 von: Kicky Leser gesamt: 1109
davon Heute: 1
bewertet mit 0 Sternen

03.02.05 21:54

953 Postings, 5906 Tage Happy_BertiTower Automotive, was ist da los?

Kann mir von euch jemand sagen, warum ich da keinen aktuellen Kurs sehen kann? Seit vorgstern Abend habe ich nur noch den alten Kurs da. Haben die vielleicht ihr Kürzel geändert? Bitte helfen, Berti ist in Not

PS: Tower Automotive ist übrigens ne sehr interessant Aktie. Die wär was für Newtrader  

03.02.05 23:28

62129 Postings, 7518 Tage Kickyuff

DETROIT, Feb 02, 2005 (The Canadian Press via COMTEX) -- Auto parts supplier Tower Automotive Inc., facing lower auto production volume and high steel prices, filed for bankruptcy protection from its creditors Wednesday as part of a debt restructuring effort, the company said.
Tower, which makes auto body structures and suspension components for every major automaker and is a major supplier to Ford Motor Co., said the filing would help it reorganize its debt while continuing normal business operations.

In documents filed Wednesday with the U.S. Bankruptcy Court for the Southern District of New York, Tower reported $787.9 million US in assets and $1.3 billion in debts.

war ein ziemlicher Verlust im Börsenspiel für den armen eskimato!  

05.02.05 16:24

62129 Postings, 7518 Tage KickyLawsuits gegen Tower Automotive

Feb 4, 2005 Lerach Coughlin Stoia Geller Rudman & Robbins LLP ("Lerach Coughlin") (http://www.lerachlaw.com/cases/towerautomotive/) today announced that a class action lawsuit has been commenced in the United States District Court for the Southern District of New York on behalf of purchasers of Tower Automotive, Inc.
Feb 4, 2005 Federman & Sherwood Announces That a Securities Class Action Lawsuit Was Filed Against Certain Officers and Directors of Tower Automotive, Inc.  

Antwort einfügen - nach oben