Morgan Freeman schwer verletzt

Seite 1 von 1
neuester Beitrag: 05.08.08 08:43
eröffnet am: 04.08.08 18:44 von: jungchen Anzahl Beiträge: 8
neuester Beitrag: 05.08.08 08:43 von: Grinch Leser gesamt: 540
davon Heute: 1
bewertet mit 9 Sternen

04.08.08 18:44
9

18637 Postings, 6849 Tage jungchenMorgan Freeman schwer verletzt

einer meiner absoluten lieblingsschauspieler. hoffentlich nicht so schlimm.

Montag, 4. August 2008
Auto überschlägt sich
Morgan Freeman schwer verletzt

Oscar-Preisträger Morgan Freeman ist Medienberichten zufolge bei einem Autounfall schwer verletzt worden. Der 71 Jahre alte Schauspieler sei im US-Bundesstaat Mississippi mit seinem Wagen von der Autobahn abgekommen und habe sich mehrmals überschlagen, berichtete der TV-Sender MSNBC.

Freeman und eine weibliche Beifahrerin hätten aus dem Wagen befreit werden müssen. Der Schauspieler sei mit schweren Verletzungen in ein Krankenhaus in Memphis im US-Bundesstaat Tennessee geflogen worden.

http://www.n-tv.de/...eeman_schwer_verletzt/040820082418/1003986.html
-----------
Ich brauche einen Balkon - damit ich zum Volk sprechen kann.

04.08.08 18:48

42128 Postings, 7856 Tage satyrStimmt der ist klasse-

04.08.08 18:50

18637 Postings, 6849 Tage jungchensiehl leider ernster aus

MORGAN FREEMAN is fighting for his life after a car crash in Mississipi.

The Dark Knight star was seriously injured when his car flipped over on a highway in Ruleville, near his Mississippi ranch, at 11.30 pm on Sunday night.

Local police reported that 71-year-old Freeman and a female passenger, possibly wife MYRNA, were extracted from the wreck and airlifted to the Regional Medical Centre in Memphis, Tennessee.

Although he was talking at the scene, he was said to be in a serious condition. There was no news of the passenger.

-----------

04.08.08 19:04

18637 Postings, 6849 Tage jungchenam steuer eingeschlafen?

http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2008/...m-krankenhaus.html
-----------

04.08.08 19:10

18637 Postings, 6849 Tage jungchen...

Morgan Freeman injured in car accident in Miss.
By HOLBROOK MOHR ? 8 minutes ago

JACKSON, Miss. (AP) ? Oscar-winning actor Morgan Freeman was in a hospital in Memphis, Tenn., on Monday after being injured in a car accident in Mississippi.

Regional Medical Center spokeswoman Kathy Stringer said Freeman, 71, is in serious condition. The hospital is about 90 miles north of the accident scene in rural Tallahatchie County in the Mississippi Delta.

Mississippi Highway Patrol spokesman Sgt. Ben Williams confirmed Freeman was in a wreck shortly before midnight Sunday, but said he was still gathering information and had few details Monday.

Clay McFerrin, editor of Sun Sentinel in Charleston, said he arrived at the accident scene on Mississippi Highway 32 soon after it happened about 4 miles west of Charleston, not far from where Freeman owns a home with his wife.

McFerrin said it appeared that Freeman's car was airborne went it left the highway and landed in a ditch.

"They had to use the jaws of life to extract him from the vehicle," McFerrin said. "He was lucid, conscious. He was talking, joking with some of the rescue workers at one point."

McFerrin said bystanders converged on the scene trying to get a glimpse of the actor.

When one person tried to snap a photo with a cell phone camera, Freeman joked, "no freebies, no freebies," McFerrin said.

Freeman won an Oscar for his role in "Million Dollar Baby." His screen credits also include "The Shawshank Redemption" and "Driving Miss Daisy."

The hospital where Freeman is being treated is commonly known as The Med, and is an acute-care teaching facility that serves patients within 150 miles of Memphis.

http://ap.google.com/article/...huNBePZxmmEUrE-boTBFJ5c5yzQwD92BJCP80
-----------

04.08.08 19:15

1352 Postings, 4996 Tage derkompetenteSorry

but only bad news are good news. Thats life!  

05.08.08 08:28

59073 Postings, 7363 Tage zombi17Jetzt könnt Ihr eure Tränen wieder trocken wischen

Was man heutzutage so alles als schwer verletzt und kritischen Zustand bezeichnet.

http://www.stern.de/unterhaltung/film/...ll-Freeman-Laune/633515.html  

05.08.08 08:43

176932 Postings, 7055 Tage GrinchDa bin ich aber beruhigt Papi...

obwohl... eigentlich ist er mir wurscht... kenn den ja nicht persönlich...  

Antwort einfügen - nach oben